Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
OBAT KUTIL KELAMIN AMPUH

MENJUAL OBAT KUTIL KELAMIN CEPAT SEMBUH

cara cara berkesan untuk mengubati ketuat kemaluan dengan segera melengkapkan dengan akarnya

Ubat Ketuat Di Malaysia Paten - Bagi anda yang ingin tahu mengenai penyakit ini, mengapa terdapat ketuat kemaluan? Maklumat berikut tentang penyakit kencing pada alat kelamin atau sering disebut sebagai ketuat alat kelamin. Sebenarnya apa yang ketuat kemaluan? Sebelum ini anda perlu tahu bahawa penyakit ini jatuh ke dalam satu kategori Penyakit Menular Seksual (STD). Sama ada lurus, sila rujuk penjelasan berikut.
 
 
Tidak perlu bimbang kami telah terbiasa menghantar barangan di luar negara, pakej 1 set dadah yang kami hantar ke alamat destinasi, kami menjamin ubat 100% asal De Nature Indonesia secara semula jadi tanpa kesan sampingan. Sila rujuk artikel ini untuk melengkapkan atau hubungi kenalan rasmi De Nature melalui SMS, Telefon atau Whatsapp di +62821 3861 5111 / Perkhidmatan Konsultasi
 
Definisi:
Ketuat genital atau dengan nama lain Akuminata condyloma adalah kutil di dalam atau di sekitar vagina, zakar atau rektum, yang ditularkan melalui hubungan seksual. Kondiloma akuminatum adalah tumbuh-tumbuhan oleh Human Papiloma Beberapa jenis virus, berpunca, dan permukaannya bergerigi. Jenis HPV tertentu mempunyai potensi onkogenik yang tinggi, iaitu jenis 16 dan 18. Jenis ini adalah jenis virus yang paling sering dijumpai dalam kanser serviks. Walaupun jenis 6 dan 11 lebih biasa dalam kondiloma acuminatum dan neoplasia intraepithelial serviks ringan.
 
Ketuat genital sering dijumpai dan menyebabkan kecemasan kerana:
Tidak baik untuk dilihat
Boleh dijangkiti bakteria
Boleh menjadi tanda gangguan sistem imun.
Punca Ketuat Genital:
 
Penyebab penyakit ini adalah virus papilloma. Pada wanita, jenis 16 dan 18 virus papilloma, yang menyerang serviks tetapi tidak menyebabkan ketuat pada alat kelamin luaran dan boleh menyebabkan kanser serviks. Jenis virus dan virus papilloma yang lain boleh menyebabkan tumor intrahelitik dalam serviks (ditunjukkan oleh keputusan Pap-smear yang tidak normal) atau kanser pada vagina, vulva, rektum, zakar, mulut, tekak atau kerongkong.
 
Gejala Klinikal Ketuat Genital
 
Ketuat pangkal paling sering tumbuh di permukaan badan yang hangat dan lembap. Pada lelaki, kawasan yang sering terjejas adalah hujung dan batang zakar dan di bawah kulit depan (jika tidak disunat). Pada wanita, ketuat timbul pada vulva, dinding vagina, serviks (serviks) dan kulit di sekitar vagina. Ketuat genital juga boleh berlaku di kawasan sekitar dubur dan rektum, terutama pada lelaki dan wanita homoseksual yang mempunyai hubungan dubur.
 
Ketuat biasanya muncul 1-6 bulan selepas jangkitan, bermula sebagai pembengkakan kecil, lembut, lembab, merah atau merah jambu. Mereka tumbuh dengan cepat dan boleh mempunyai tangkai. Di kawasan selalunya tumbuh beberapa ketuat dan permukaan kasar memberikan gambaran seperti kembang kol (blumkol).
 
Pada wanita hamil, dalam sistem kekebalan tubuh (penderita AIDS atau rawatan dengan ubat-ubatan yang menindas sistem imun) dan pada orang yang meradang kulit, pertumbuhan ketuat sangat cepat.
 
Diagnosa Ketuat Genital
 
Diagnosis berdasarkan simptom dan hasil pemeriksaan fizikal. Ketuat kekal boleh dikeluarkan melalui pembedahan dan diperiksa di bawah mikroskop untuk memastikan ia bukan keganasan. Wanita yang mempunyai ketuat pada serviks mereka, harus menjalani rutin Pap smear.
 
Rawatan ketuat alat kelamin
 
Ketuat pada alat kelamin luaran boleh dikeluarkan oleh laser, cryotherapy (pembekuan) atau pembedahan di bawah anestesia tempatan. Rawatan kimia, seperti resin podofilum atau racun yang disucikan atau asid trichloroacetic, boleh digunakan secara langsung kepada ketuat. Tetapi rawatan ini mengambil masa beberapa minggu hingga beberapa bulan, boleh mencederakan kulit sekitar dan sering gatal-gatal.
 
Ketuat di dalam uretra boleh dirawat dengan ubat anti kanser seperti tiotepa atau florourasil. Pilihan lain ialah mengeluarkan ketuat dari uretra melalui pembedahan endoskopi. Ketuat genital sering berulang dan memerlukan rawatan berulang. Pada lelaki yang belum disunat, kambuh boleh dicegah dengan menjalani sunat.
 
Gejala ketuat alat kelamin
 
Ketuat genital muncul sekitar 2-4 minggu selepas jangkitan, tetapi sering memerlukan beberapa bulan sehingga mereka kelihatan nyata. Ketuat biasanya tidak menyakitkan, tetapi boleh menyebabkan gatal-gatal. Kemunculan ketuat berbeza-beza, dari rata-rata hingga kasar seperti kembang kol. Ketuat boleh jadi rata sehingga mereka tidak dapat dilihat dengan mata kasar, tetapi boleh menyebabkan rasa sakit dan gatal-gatal.
 
Mereka boleh muncul secara individu atau dalam kumpulan. Pada lelaki, ketuat kelamin biasanya muncul pada zakar atau di bawah kulup. Ketuat genital juga boleh muncul di dalam uretra, biasanya hanya di meatus uretra (pembukaan uretra di kepala zakar). Pada wanita, ketuat kemaluan dilihat di dalam vagina, labia atau uretra. Kedua-dua lelaki dan wanita, ketuat boleh muncul di kawasan rektum dan sekitarnya.
 
Cara Penyebaran Ketuat Genital
 
Ketuat genital ditularkan terutamanya melalui hubungan seksual. Dalam kes yang jarang berlaku, penghantaran boleh berlaku secara tidak langsung selepas menggunakan tuala yang tercemar. Bayi juga boleh dijangkiti semasa proses kelahiran.
Info dan pemesanan: 081392768419 / 082138615111
 
Inilah cara memerintahkan / memerintahkan ubat-ubatan herba De Nature:
Menghantar Data Pesanan (# Nama Lengkap # Lengkap Alamat # Nombor Mudah Alih # Jenis Dadah # Akaun Bank)
Kami akan membalas dengan Amaun Pemindahan (Harga Dadah + Kos Penghantaran) bersama dengan Pemindahan Destinasi Alam Semulajadi.
Sila buat pemindahan dan selepas itu, sahkan sekali lagi bahawa anda telah memindahkan (Jika anda menghantar Bukti Pindahan untuk mempercepatkan proses mendesak)
Selepas menyemak pemindahan yang anda masukkan, kami memproses pakej melalui perkhidmatan perkapalan Tiki, JNE, J & T atau Post.
Resit / bukti penghantaran yang anda boleh terima dan anda hanya menunggu paket untuk tiba.
Jaminan wang 100% jika pakej dikekang dan tidak mencapai alamat / 100% Transaksi Secure anda.
Terdapat 4 pilihan akaun bank, iaitu BCA, BRI, BNI dan Mandiri. 4 akaun alam adalah atas nama AJAT KURNIAWAN
 
KAMI MENDAPATKAN ALAMAT OBJEKTIF PAKET ATAU BERSETUJUKAN UNTUK DAPAT DAPAT DI DALAM AGEN PERKHIDMATAN PENYEDIAAN TERDAPAT
 
https://resellerdenaturemalaysia.blogspot.com/2020/07/ubat-ketuat-di-farmasi-malaysia-paten.html https://uploads.knightlab.com/storymapjs/6e18cbbffa8b7c00d343e34523672925/reseller-de-nature-malaysia/index.html https://resellerubatmalaysia.atavist.com/ubat-ketuat-difarmasi-malaysia-paten https://medium.com/@denaturereseller/ubat-ketuat-di-farmasi-malaysia-paten-714167ad1cab https://denaturereseller.wixsite.com/website/post/ubat-ketuat-di-farmasi-malaysia-paten
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post